بایگانیِ 20 مارس 2011

من یک آتئیستِ دین ستیز هستم !

بله! من آتئیستِ دین ستیز هستم …

خب من هم مثل اکثر آتئیست ها یک زمانی به دین و مذهب خاصی باور داشتم و اتفاقا خیلی مذهبی هم بودم … از بد روزگار و شاید بهتر باشد که بگویم خوب روزگار، یک بار که مشغول عبادت بودم یکی از دوستانم خدا و پیغمبر را به فحش کشید و عجب فحشهای رکیکی هم بود لامصب ! و من به یکباره به راه راست هدایت شدم … همان فحشه کار خودش را کرد … این بود که تصمیم گرفتم دیگر مذهبی ها را هم هدایت و آگاه کنم ! 5 دقیقه بعد از فحاشی های دلنشین دوست باب و لوتی ام من هم شروع کردم به فحاشی با صدای بلند … لامصب قبحش را شکسته بودم و گویی از قفس آزاد شده ام …

آقا چشمانتان روز بد نبیند از فردا آن روز رفتم در اینترنت و در یک سایت اجتماعی معروف ثبت نام کنم … چقدر می ترسیدم اولش! خب آخه ممکن بود مذهبی ها از مونیتور بیان بیرون و یکدفعه من را ترور کنند … یاد حرف دوستم افتادم ! گفت اولش چند تا آیدی بساز و بعد سعی کن رفیق پیدا کنی و گروهی در یک جا ظاهر بشید تا حرفمان را بر مذهبی ها غالب کنیم ! من هم همین کار را کردم ! کیف میداد … طرف رگ گردنش قلمبه میزد بیرون !!! از کجا معلوم بود؟ خب از کامنتهاش … حرص میخورد و من کیف میکردم و افسوس میخوردم از اینکه چرا زودتر از اینها نیامدم این حیوانها را آگاه کنم …

دلم برایشان میسوخت حیوونکی های بدبخت جاهل زبون نفهم احمق ! این ها رو که بهشون میگفتم احساس خوبی بهم دست میداد … احساس میکردم نقش مهمی را در آگاه سازی این بدبخت ها ایفا میکنم … برای آنکه بیشتر حرص شان را در بیارم تا بیشتر آگاه بشن  مثلا تحقیرشان میکردم و یا جک های فحش ناموس دار به مقدساتشان می دادم  و یا یواشکی دروغ مصلحتی در مورد دینشان میگفتم … خیلی انرژی می داد بهم … همون رگ گردنه که از تعصب باد میکرد من رو مصمم تر میکرد … خب اینها نقدپذیر نیستند نفهم ها ! چی؟ نخیر نقد میتواند فحش هم باشد …

دین همینه ! اسلام واقعی همینه ! مسیحیت واقعی همینیه که من میگم ! حرفی که تو و بقیه میزنید مزخرفه ! همینیه که هست ! یعنی باید همین باشه … اگر هم این نیست باید اینطوری باشه که من بگم ! تو گه میخوری ماله بکشی بگی این نیست ! ببخشیدا ولی حقته !

خلاصه ، اگر میخواهی فحش نخوری و تحقیر نشوی باید آگاه بشی وگرنه همینیه که هست !

****************************************************************************************

پ.ن : ظاهرا بعضی از دوستان مطلب فوق رو زیادی جدی گرفته اند ! این نوشته کنایه به کسانیست که اهانت هایشان را به باورها و مقدسات افراد و مذهبی ها موجه می شمارند. همین!